Fullt hus på Bedriftidrettens Golfturnering!

Postet av Vestland Bedriftsidrettskrets den 15. Jun 2023

Sol og fint vær møtte de seksti deltakerene på Bedriftsidrettens Golfturnering. Sunnfjord Golfklubb på Vassenden hjalp til  med å organisere en scrambleturnering for 15 bedriftslag, Onsdag 14. juni

(Foto: Klare til aksjon, og venter berre på å sette igong)

Det vart jamnt i toppen, og det måtte til med ein konkurranse for å avgjøre 2 og 3. plassen mellom Politiet og Magne Hafstas AS. Det vart tilslutt GK som stakk av med seieren!
Topp 5:

Lagnavn

Hcp

Til par

GK

81,7

Magne Hafstad

Politiet Sunnfjord

Dvergsdal og Sunde

91,5

Nordea

(Foto: Vinnarane av Bedrifsturnering Golf, 2023)

For å gjere turneringen kjekk for alle spelte vi med handicap og scramble. Scramble er ein speleform i golf som spelast av fire spelarar. Alle spelar ut frå start, men alle spelarane spelar vidare frå det beste utslaget. Denne formen for turnering gjer det kjekt og sosialt, då ein speler ut frå same punkt på kvart slag! Det var også lagt ut «grønne» utspelspunkt for dei aller ferskaste spelarane.

Takk til Sunnfjord Golfklubb, Peppes Pizza Førde som sponsa hovudpremien!
Takk for oppmøte til alle deltakarane!

(Foto: Dvergsdal & Sunde AS på veg til neste hol etter ein god runde)